Kongres adresowany jest przede wszystkim do uczniów, którzy w roku szkolnym 2009/2010 uczęszczają do ostatniej oraz przedostatniej klasy w szkole ponadgimnazjalnej, ale w uzasadnionych przypadkach także i młodszych uczniów szkół ponadgimnazjalnych, a w szczególnych przypadkach również i uczniów, którzy w tym roku uczą się w ostatniej klasie gimnazjum.
Pragniemy,
by w Kongresie
uczestniczyli uczniowie
reprezentujący wszystkie województwa, różne
miasta i szkoły.
O wytypowanie
reprezentacji poszczególnych województw
poprosiliśmy wojewódzkie kuratoria;
listy w tej sprawie zostały wysłane pod koniec stycznia. Zostały
wprowadzone
ograniczenia górne na liczby uczniów z jednego
miasta i z jednej szkoły w
reprezentacji wytypowanej przez Kuratorium.
Ogromną większość uczestników Kongresu będą stanowić uczniowie wskazani przez Kuratoria. Planujemy jednak pewną liczbę osób zaprosić indywidualnie, w szczególności na podstawie zgłoszeń. Taki uczestnik Kongresu zostanie włączony w ekipę swojego wojewódzkiego Kuratorium i bezwzględnie musi się podporządkować wszelkim zasadom podanym przez opiekuna tej grupy.
Uczniowie, którzy pragną wziąć udział Kongresie, a
proszeni są o przysłanie zgłoszenia drogą emailową.
- Zgłoszenie powinno być przysłane drogą emailową na adres komm@im.uj.edu.pl,
jako jeden załącznik do standardowego listu emailowego.
Preferowany jest plik pdf, może być to jednak plik w innym formacie (np. *.dvi, *.txt, *.rtf, *.doc) - w przypadku użycia programu Word 2007, prosimy o zapisanie pliku w wersji do odczytu przez Word 2000. - W przypadku braku potwierdzenia odbioru listu w ciągu 4 dni, prosimy o ponowienie zgłoszenia, najlepiej z adresu internetowego o innej domenie.
- W zgłoszeniu powinny się znaleźć następujące dane:
- Imię i nazwisko
- Data urodzenia
- Szkoła i klasa, do której uczeń uczęszcza
- Adres i numer telefonu szkoły
- Adres emailowy ucznia
- Adres domowy ucznia
- Krótki "autoreferat" ucznia pod hasłem
"matematyka i ja".
W wypowiedzi tej należy napisać, co ucznia interesuje w matematyce, w jakich pozalekcyjnych zajęciach matematycznych bierze/brał udział, informacje o udziałach i sukcesach w zawodach matematycznych, informacje o tym, co o matematyce spoza programu szkolnego uczeń czytał (mile widziane też opinie o przeczytanych książkach czy artykułach) oraz ewentualne inne informacje wykazujące, że kandydat jest pasjonatem matematyki. - Wstępna informacja, czy uczeń chciałby wygłosic referat, a
jeśli tak, to na jaki temat (i co byłoby zawarte w tym referacie).
Uwaga: nie jest to jeszcze zgłoszenie referatu, a jedynie wstępna informacja, która jedynie w wyjątkowych przypadkach będzie miała wpływ na kwalifikację.